Pochybné praktiky

Podvodné bannery inšpirovali slovenský Autobazár k nalákaniu ľudí

Ohodnoťte článok

Poznáte tie bannery, ktoré vás dostanú na podvodné stránky, no samotné bannery nesú texty o šokujúcich objavoch, nálezoch, skúškach a šokoch odborníkov? Je ich na kvantum. Inšpirovali by ste sa nimi do svojej reklamnej kampane na svoj produkt či projekt? V obrovskej miere sa falošné reklamy objavujú na Cas.sk, Aktualne.sk, Centrum.sk, Atlas.sk a nikto s tým nič nerobí. Dokonca ste nám písali aj to, že ste do portálov písali a obsah reklám nahlásili. Nikto neurobil žiadnu zmenu pochopiteľne hlavne preto, že ide o obrovské peniaze, ktorých sa nikto nemieni vzdať. Odpoveď “Aj tak tomu nikto neverí” neobstojí, keďže sa stretávame prevažne s menej skúsenými používateľmi internetu, so ženami a ľuďmi, ktorí uverili, nepoznajú rozdiel medzi podvodníkom a reálnym obchodom.

inzercia na autobazár

inzercia:

Nový vizuál zaberá

Teraz s rovnakým konceptom bannerov prichádza slovenský autobazár a láka s takýmito bannermi rovno na podstránku venovanú najdrahším autám. Netušíme čo ho k tomu viedlo, prečo na tak drahých plohách mrhá impresiami a CPC s takýmto vizuálom, no zrejme to prináša úspech. Nalákať ľudí cez tvrdenia, ktoré nedostanú viac priestoru a šancu na vysvetlenie, je záľubou zahraničných podvodníkov. Ibaže je to úspech. Lákať ľudí odporným vizuálom a klamlivými tvrdeniami sa dá aj na Slovensku. Nakoniec to celé vyznie ako vtip, ako keby si slovenský autobazár nakoniec len robilsrandu z tých zahraničných reklám. Na bannery je informácia. Chcete vedieť viac. Kliknete. A čo vás čaká v cieli? Nič, len inzeráty na predaj áut. Hotovo!

Je nám to pomerne jedno. Ten hlavný problém tu je ten, že si očividne niekto veľmi dobre uvedomuje, aké reklamy sa na slovenskom internete objavujú a využíva to. Veľmi dobre vie o úspešnosti takto koncipovanej grafiky. žiadne vysvetlenie pravdy, pôvodu, obsahu. Skrátka nahnané impresie za nemalé sumy na nalákanie ľudí do cieľa. Stačí pzrieť kód. Nie každý je žiaľ hlupák a následne ak na niečo takéto pozerá človek, čo len trochu pracuje v online marketingu a rozumie sa základom práva, môže akurát pokrútiť hlavou nad tým, čo všetko sa tu deje a beztrestne.

inzercia:

Aké máte z článku a témy pocity?

Rozčúlený
0
Šťastný
0
Milujem to
0
Nie som si istý
0
Hlúposť
0
Šéfredaktor portálu HOAX.SK a jeho súčasť od roku 2012. Nadšenec Hviezdnych vojen, cyklistiky, streľby, potápania, ale aj bezpečného pohybu v online priestore. Bývalý učiteľ informatiky, v súčasnosti vyhľadávač problémov a autor viacerých tém o internetovej bezpečnosti.

    Mohlo by vás zaujímať aj nasledovné:

    Viac v rubrike:Pochybné praktiky

    Komentáre sú ukončené