Falošné bannery a webstránky na svalový prípravok Potenga

Ohodnoťte článok

Majitelia posilnovníFalošné bannery na Centrum.sk a Atlas.sk, ktoré sa zobrazujú v reklamnom priestore veľkom 300×250 pixelov pod prihlásením momentálne zvádzajú na údajný rast svaloviny. Stránky, ktoré sa dajú po kliknutí navštíviť sú pritom staré známe falošné Dobrenoviny.com, ktoré sa len tvária ako magazín. V skutočnosti nejde o žiaden existujúci magazín, žiadne ďalšie články a reálny obsah. Rovnako na tom je aj samotný eshop s predajom na adrese Centrumzliav.com, ktorý v skutočnosti nie je skutočný eshop a človek prostredníctvom tohto miesta príde o nemalé peniaze.

Všetko je falošné, na čo kliknete
Kulturisti vystrašení rýchlosťou pôsobenia nových kapsuliek pre nárast svalov – hlási webstránka. Pritom ide o presne rovnaký podvod ako v prípade zelenej kávy, AcaiBerry, feromónov, rôznych prpravkov proti vráskam, prípravku Nidora, či kozmetiky Lefery. To, čo sa tu prezentuje ako magazín je v skutočnosti nechutný podvod na ľudí. Na stránkach je uvedený akýsi Rudolf Gribanič, no fotografia je pritom ukradnutá z amerického fóra z pred viac ako roka. Pre pripomenutie je však nepochybne dobré zhrnúť fakty, ktoré by mali udrieť do očí:

  • webstránka sa snaží vyzerať ako magazín a vytvoriť dojem, že prináša reálne informácie
  • webstránka nemá pravé nič, ani tlačidlá sociálnych sietí a údajné čísla zdieľaní
  • falošné komentáre dole sa posúvajú podľa toho, aký je deň, mená sú vymyslené
  • stránka kopíruje iné podvodné stránky a to doslova
  • žiadny odkaz nefunguje, len na kúpu prípravku na naberanie svalovej hmoty
  • ak kliknete mimo, dostanete sa na stránky s fotografiami a menami, no tí ľudia s tou tvárou neexistujú. Fotografie sú opäť pokradnuté z internetu.

Pôvod fotografií:
drzosť a zarážajúce je, že rovnaké fotografie ľudí a ich nafingované príbehy, sa nachádzajú ešte na jednej stránke. Vždy s inými menami, no prípravok sa volá celkom inak. Funguje na inom princípe a volá sa xtremepower. Nestačte sa šudovať, odkiaľ pochádzajú fotografie pri Potenga, keď tie isté sú aj tu: ( http://xtremepowereu.net/sklan/ )
Originál mladíka celkom hore sa nachádza na tomto odkaze: ( http://hellosixpackabs.com/index.php?p=1_43_Proof-of-No-Nonsense-Muscle-Building ). Na tejto stránke sú ešte aj ďalšie dve, čo prináša ako takú záruku, že tento zdroj je pôvodný.

Z banneru, ktorý píše “Majitelia posilňovní, nenávidia ho!” a nachádzame ho na Centrum.sk pod prihlásením je rozpoznateľné tetovanie a telo modela menom Gints Valdmanis z Litvy. Fotografia pochádza od litovského fotografa Andrewa Poplavskeho.
Originálna fotografia, ktorá nemá nič spoločné s týmto pofidérnym webom sa nachádza aj tu: ( http://musclemodelblog.com/gints-valdmanis-by-andrew-poplavsky-athletic-fitness-model/ )

Odporúčanie:
Informujte portál, kde ste našli tento banner, že propaguje falošné prípravky. Zaujímajte sa o názor portálu, či si je vedomý, čo podporuje a propaguje. Ak niekto bude mať šťastie na vyjadrenie, bude to malý zázrak.

Všimnite si:
Pochybné podvodné stránky, ktoré kopírujú toľko otrepaných podvodných častí z iných predošlých pochybných produktov, sa opäť vracajú k zavádzaniu končiacej akcie. Tým vytvárajú pocit, že je nutné rýchlo konať a kúpiť, inak šanca nebude. V závere objednávky sa nachádza hlásenie “PS.Pripomínam Vám, že akcia sa končí už dnes.”. V skutočnosti je toto upozornenie dostupné aj pozajtra, o týždeň a bolo tam aj pred týždňom.
Vychýbajte sa celkom portálu: dennenoviny.com, ktorý ničí dôveryhodnosť magazínov v slovenčine a uráža prácu skutočných magazínov na Slovensku. Úrady sú bezmocné, ľudia toto klamstvo nenahlasujú a nekonajú ako poškodení dostatočne proti ďalšiemu zavádzaniu ľudí podvodnými webmi a obsahom.

Upozornenie: upozorňujeme, že článok nepoškodzuje dobré meno žiadnej spoločnosti, ktorá by sa prezentovala pod akýmkoľvek identifikátorom a podnikala legálne na území SR. Využíva slovenčinu, aby cielila predaj na slovenského zákazníka. Prezentuje sa v SR na slovenskom internete a portáloch, aby zaujala slovenských užívateľov. Predaj na tomto webe pritom prebieha cez zavádzanie a klamstvo. Zákazník je uvedený do omylu a je s ním manipulované. Centrum.sk je uvádzaný len ako zverejňovateľ reklamy a nie ako priamo prevádzkovateľ stránok a obchodu.

Mohlo by vás zaujímať aj nasledovné:


-->