Internetové podvody

CocaCola vo vlasoch a pozor na šmejd Trichomist na dorast vlasov

CocaCola vo vlasoch a pozor na šmejd Trichomist na dorast vlasov
4.4 (88%) 5 hlas[ov]

Alopécia je veľký problém. Vypadávanie vlasov, plešatosť, alebo lokálne lysé miesta na hlave budú estetickým problémom vždy. Najmä pre ženy. Dá sa tak pochopiť, že ako vážny problém zničujúci spoločenský život, ho chceme riešiť. Lenže každý pacient, ktorý rieši alopéciu odborne, vie, že neexistuje zázračná mastička, ani olejček. A tobôž nie od podvodníkov z Ruska, ktorí internet slovenský či európsky, zaplavujú nehoráznymi absurdnými šmejdami s falošnými lekármi, zákazníkmi, výskumami a šialenými tvrdeniami o tom, že sú v lekárňach vypredané, koľko tisíc Slovákov vyskúšalo a pod. Neexistujúce lekárske portály, odborníci a výskumy potvrdzujú objavy slovenského profesora…. a pritom nejde o lekársky portál, ani odborníka, ani žiaden výskum, či slovenského profesora. Trichomist je údajný zázrak a dielo slovenského profesora Mročkovského.

Trichomist podvodný prípravok a falošní odborníci

inzercia:

 

 

 

 

 

foto vyššie – pomýliť si slovo „protilátka“ so slovom „protijed“, tak na niečo také musíte byť… ehm Slovák ako repa. 

Na Trichomist vás nalákajú podivné reklamy po celom internete na herných, filmových, na kultúrnych portáloch aj na bežnom spravodajstve. Reklamy s kolou vo vlasoch sú na mnohých miestach. Sledujú vás a chcú, aby ste uverili príbehu zázračnej rade a záchrane vašich vlasov. Na reklamách sú to pritom vlasaté ženy s bujným vlasovým porastom a plechovka či fľaša Coca Coly. Po kliknutí sa už Coca Cola nezmieni ani raz, pretože to už nie je potrebné. Zvedavosť vás doviedla na Slovenské zdravotnícke centrum, akýsi neznámy portál na doméne sk.bequick247expire.com, čo už z titulu znenia samotnej doméne má vytvoriť otázniky nad hlavou a zneistiť. Bežne sa to však nestáva, Slováci radi nakupujú, najmä ak sa dopočujú o utajenej zázračnej metóde…

Trichomist na podivnej doméne a profesor Jaroslav Mročkovský

Prípravok Trichomist na doméne sk.bequick247expire.com uvádzajú falošné stránky Slovenského zdravotníckeho centra, vymyslenej inštitúcie u ktorej by sme v nevedomosti čakali, že za ňou stoja odborníci a lekári. Nestoja. Banda šmejdárov si preložila stránky do viacerých európskych jazykov, povytvárala domény bez ladu a skladu, povymýšľala si mená lekárov, údajných profesorov a nasadila nad takéto vymyslené meno a profesný príbeh fotografiu modela z fotobanky. Rovnakého profesora si tak vie vytvoriť ktokoľvek, stačí si kúpiť jeho fotografiu. Muž pritom nie je ponúkaný k tomu, aby si hocikto vytváral odborníka do internetového podvodu, ale to páchateľom vôbec neprekáža.

Jaroslav Mročkovský profesor

Profesor Jaroslav Mročkovský, ktorému sa ani neobťažovali vymyslieť reálnejšie a normálnejšie meno, neexistuje. Rovnako ako všetci uvádzaní zákazníci. Nehorázne výmysly v celom článku, podivnom rozhovore a vo všetkých tvrdeniach, čitateľmi môžu pohnúť. Motivovať ich k nákupu. Najmä preto, že súčasťou webu je niekoľko psychologických nátlakových prvkov.

Nátlakové prvky pre rýchly neuvážený nákup

  • upozornenie na 3 minúty trvajúcu extra príležitosť: veľké pop-up okno vás upozorní na to, že máte možnosť niečo využiť. Je nám jasné, že cieľom je prinútiť čitateľa a budúcu obeť, aby čo najrýchlejšie a neuvážene objednávali, neoverovali.
  • vraj je 320 ľudí na webe práve online: upozornenie vybiehajúce ako notifikácia nás informuje, že pani Anna z Pezinka práve spravila objednávku. Má nás to motivovať a nenechať si ujsť príležitosť, ktorú pani Anna stihla, my nie. Po vstupe na tento šmejd web sa však informácia o pani Anne opakuje. Vyhne informácia, že je na webe práve 320 ľudí. Dosť, poviete si. Po pár desiatkach sekúnd vybehne informácia, že je aktuálne na webe 240 ľudí. Ste prekvapení, kam sa podeli tí 60 ľudia. Po chvíli však zase prichádza tvrdenie, že na webe je práve 320 návštevníkov. Nie, toto nie reálna informácia. Ide o automatický načasovaný script, ktorý len zobrazí informáciu, aby vytvorila dojem živého, navštevovaného a frekventovaného predajcu.

Trichomist podvodný prípravok a falošní odborníci

  • dva formuláre po sebe na to isté a žiadne povinné náležitosti: to, že tieto stránky predávajú medikamenty, či šmejdy absolútne protizákonne, čiže bez patričných a jasných všeobecných podmienok, reklamačného poriadku, zastihnuteľného kontaktu a reálneho predajcu s reálnou adresou a dostihnuteľným slušným kontaktom, kde sa na vás nevyrúti nekompetentnosť a nepochopiteľná arogancia, je vlastne štandard pre túto podvodnú sieť. Vaše skúsenosti hovoria stále o tom istom. Neuvážená objednávka priamo vás, alebo rodičov, partnerov a pod. Následne snaha tovar vrátiť, no narazíte na nejasnosť, absenciu potrebných náležitostí. Alebo samotný web už ani nefunguje, aby nemusel čeliť nespokojnosti.
  • kde sú tie nezávislé laboratóriá? Nikde. Zmienka o výskumoch, vedcoch, nezávislých laboratóriách, to všetko je vymyslené. Nijako nespresnené. Dohľadateľné a overiteľné. Jediné miesta, ktoré uvádzajú tento prípravok, sú nafingované „recenzie“, ktoré nerecenzujú, len zhŕňajú rovnaký popis a vety, ako podvodná stránka uvádzaná v článku.

Na stránkach je podvodné absolútne všetko. Počínajúc reklamou, ktorá niečo ukazuje, tvrdí a pravdou to nie je. Vymyslený neexistujúci lekár vás má presvedčiť o odbornosti. Jeho vymyslený text o výskumoch (zcestné informácie vzhľadom na údajný slovenský pôvod, prax a výsledky, či spokojnosť neexistujúcich zákauzníkov) je absurdným dielom svojho autora. Prípravok samotný pritom zostáva neznámou látkou predstierajúcou nejaké účinky. Tie nedokážeme overiť. No poznať celé pozadie, účely, ciele podvodníkov, ktorých nemožno nazvať inak ako podvodníci, by malo byť dostatočným dôvodom naozaj zvážiť, či práve do niečoho takého budete investovať peniaze. Ľudia z celého sveta trpiaci alopéciou a problémami s vlasmi, ľudia solventní a ochotní minúť tisíce eur našli riešenia v parochniach, holej hlave, alebo v nastrelovaní vlasových štepov. Náhle objavený zázrak Trichomist od neexistujúceho výrobcu, laboratória, neexistujúcich odborníkov ale žiadnym zázrakom nebude.

Pomohli sme vám? Pomôžete vy nám?

V prípade záujmu o pomoc z vašej strany smerom k nám nám postačí naozaj málo. Mimo zdieľanie našich článkov nám pomáha ľubovoľný príspevok na "kávu" a chod stránok na nasledovné údaje:

Číslo účtu: SK84 8330 0000 0026 0029 5817
Dôležitý je variabilný symbol: 8188900864

Príspevok na "kávu" (v kaviarni pokojne v cene okolo 1 EURO) je v skutočnosti príspevok na chod stránok u webhostingovej spoločnosti. Ďakujeme za Vašu pomoc. Viac o podpore portálu nájdete v tomto článku.
QR platba donate, podpora HOAX.sk

inzercia:

Aké máte z článku a témy pocity?

Rozčúlený
1
Šťastný
4
Milujem to
1
Nie som si istý
4
Hlúposť
3

Mohlo by vás zaujímať aj nasledovné:

Viac v rubrike:Internetové podvody

Komentáre sú ukončené