Falošný blog propaguje FreshDepil a predvádza primitívne pokusy

Falošný blog propaguje FreshDepil a predvádza primitívne pokusy
5 (100%) 1 hlas[ov]

Upozorňujeme na ďalší podvodný, fejk magazín, ktorého jedinou úlohou je vytvoriť miesto, na ktorom budete pristávať po kliknutí na podvodné reklamy predávajúce FreshDepil. Napríklad tak, ako pri reklame z portálu centrum.sk

Freshdepil freshdebil

foto: náhľad na reklamu zverejnenú na centrum.sk

Po kliknutí sa dostanete na stránky www(bodka)glamorouslegs-tips.com/1098324.html?banner_id=4&utm_source=etarget&utm_medium=cpc&utm_campaign=etarget s veľkým výrazným logom GLAMOOR. Stránka sa snaží vyzerať ako blog, či magazín. Reálne však ide len o fejkové stránky umiestnené skrytým spôsobom na konkrétnej URL adrese. Obsah nemá skutočného autora, portál nemá prevádzkovateľa a zodpovednú osobu, kontakt a reálne fungujúci email.  Stránky propagujú FreshDepil, prípravok na depiláciu. Upozorňujeme však, ak ste na podvodný magazín narazili, skúste kliknúť na odkliky, ktoré vás majú zaviesť na nákup na oficiálnych stránkach predajcu. Ocitnete sa na rovnakej stránke, kde si môžete prípravok kúpiť. Už totiž ste na tej kvázi oficiálnej stránke predajcu. Tá ignoruje celkom obchodný zákonník, nové nariadenia týkajúce sa GDPR, ale aj slušnosť a férovosť.

Freshdepil freshdebil

foto: dementné stránky falošného blogu vás odkážu na “oficiálneho predajcu”, pritom odkážu samé na seba.

Všetky fotografie do jednej sú vykradnuté z rôznych iných stránok. Systém na stránke nezverejňuje skutočné komentáre. Ide o nafingovaný nasadený text natvrdo, žiadne komentovací systém. Fotografie komentujúcich sú to isté. Len fingovaný podvod. Na stránke sa celkom dole nachádza niekoľko log známych módnych časopisov. Výsledok? Psychologický dojem, že ide o reálny magazín, médium s podporou ostatných o prípravku, o ktorom sa hovorí aj v týchto časopisoch. Žiaľ nie. O prípravku FreshDepil sa dočítate len na podobných podvodných stránkach plných lží a zavádzania.

Psychologické nátlakové praktiky

Ak totiž náhodou budete chcieť niečo také kupovať a aj napriek tomu, že sme preukázateľne uviedli dôvody nedôverovať týmto stránkam, všimnite si psychologický nátlak, alebo aspoň pokus oň. Posledných pár kusov a máte posledných 15 minút do konca akcie. Náhoda, že ste to stihli, že? Ale čo keď tam bude nula? Nič sa nedeje. Ide o klamstvo, keďže stačí stránky obnoviť a idete odznova. Časový limit je tu zámerne. To aby vám nenapadlo ísť na Google overovať, či ide o podvod, alebo nie. Urobiť neuvážený nákup – o to ide. Skúste to predsa len zvážiť.

Mohlo by vás zaujímať aj nasledovné:


-->

Leave a Reply